U objednávek do 19.12. garantujeme doručení do Vánoc. Platí pro naše trička i trička s vlastním potiskem.

Nejčastější otázky:

OTÁZKY:


1. Kdy mohu očekávat objednané zboží?
2. Nesedí mi velikost koupeného trička, co s tím?
3. Co mám dělat když mi nesedne velikost trička?
4. Nedaří se mi objednat zboží přes váš internetový obchod, co mám dělat?
5. Máte všechny trička skladem?
6. Kde najdu tabulku velikostí?
7. Z jakého materiálu jsou vaše trička?
8. Chtěl bych vrátit zboží a dostat zpět svoje peníze, je to možné?
9. Jakým způsobem u vás mohu zaplatit za svoji objednávku?
10. Jaká je cena poštovného?
11. Zaplatím stejné poštovné při objednání více kusů zboží?
12. Posíláte zboží i na Slovensko?
13. Jaká je záruka na vaše zboží?
14. Nenašel jsem odpověď na moji otázku. 


 

ODPOVĚDI:


1.Kdy mohu očekávat objednané zboží? 

Objednávky přijaté v pracovní den odesíláme do 2 pracovních dnů. Berte prosím na vědomí, že v případě platby převodem jsme nuceni s odesláním objednávky čekat do doby, než přijmeme vaši platbu.

2. Nesedí mi velikost koupeného trička, co s tím? 

Nic se neděje. Tričko vám zdarma vyměníme za jinou velikost. 

3. Co mám dělat když mi nesedne velikost trička? 

V balíčku od nás najdete formulář pro výměnu triček, Ten slouží jako reklamační formulář, kde si můžete zažádat o výměnu velikosti triček. Tento formulář stačí vyplnit, a spolu se zbožím, které chcete vyměnit, poslat zpět na naši adresu uvedenou na formuláři pro výměnu triček. O zbytek se už postará náš tým. Poštovné směrem k vám při výměně velikosti hradíme my.

4. Nedaří se mi objednat zboží přes váš internetový obchod, co mám dělat? 

Narazili jste na problém během objednávkového procesu a nevíte si rady? Není nic jednoduššího než nás kontaktovat na telefonním čísle 724 921 426. Rádi vám s objednávkou pomůžeme.

5. Máte všechny trička skladem? 

Ano, v našem internetovém obchodě máme všechny trička a velikosti skladem. Vždy minimálně 3 kusy od každé velikosti a motivu. V případě, že objednáte více kusů, než je momentálně skladem, budeme vás obratem kontaktovat s termínem doručení. Většinou se jedná o dobu do 48 hodin.

6. Kde najdu tabulku velikostí? 

Tabulku velikostí našich triček najdete ZDE  a také u každého trička v nabídce.

7. Z jakého materiálu jsou vaše trička? 

Naše trička jsou vyrobena z kvalitní 100% bavlny. Díky přírodnímu materiálu jsou trička zdravotně nezávadná a trvanlivá. Bavlna je předeprána a nemění tedy velikost během postupného praní.

8. Chtěl bych vrátit zboží a dostat zpět svoje peníze, je to možné? 

Ano. Pokud z jakéhokoliv důvodu chcete tričko vrátit, můžete tak učinit do 14 dnů od vyzvednutí zásilky. Víme, že ne vždy vám musí tričko padnout, nebo odpovídat vaší představě, proto můžete do 14 dnů tričko bez udání důvodu vrátit. Peníze vám budou následně vráceny na uvedený bankovní účet. Vrácené zboží nesmí být nošené, poškozené, nebo vyprané.

9. Jakým způsobem u vás mohu zaplatit za svoji objednávku? 

V současnosti je možné platit na dobírku (pošťákovi při přebírání balíčku), převodem na náš bankovní účet, nebo platba kreditní kartou přes platební bránu GoPay.

10. Jaká je cena poštovného? 

Ceny poštovného začínají na 69 Kč, kompletní ceník poštovného naleznete ZDE

11. Zaplatím stejné poštovné při objednání více kusů zboží? 

Ano! Je jedno, jestli si objednáte jedno, nebo více kusů triček. Cena bude vždy stejná. V případě objednávky nad 600 Kč a při platbě přes účet, nebo kartou máte u České pošty poštovné zcela zdarma. Pokud chcete platit objednané zboží na dobírku je od 1500 Kč doprava také zdarma. 

12. Posíláte zboží i na Slovensko? 

V současnosti posíláme zboží na Slovensko pouze přes dopravní společnost DHL a GEIS. Více informací získáte ZDE

13. Jaká je záruka na vaše zboží? 

Na veškeré námi nabízené zboží se vztahuje záruka 2 roky.

14. Nenašel jsem odpověď na moji otázku. 

Nenašli jste odpověď, kterou hledáte? V tom případě vám rádi poradíme na emailu: info@oktrika.cz, nebo telefonicky na čísle 724 921 426.


 
„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“
Kategorie triček s potiskem
Přihlásit
Zapomněli jste heslo?
Zadejte Váš e-mail a přihlašovací údaje Vám budou zaslány na Vaši e-mailovou adresu zadanou při registraci.


Košík je prázdný

Poslední navštívené zboží
  • Doposud jste žádné zboží nenavštívili.
Rychlé vyhledávání
Přijímáme tyto platby

GoPay

Reklamace

Pro bližší informace o postupu reklamace klikněte na odkaz: Reklamace

Online platba kartou VISA a MasterCard.
Heuréka - Ověřeno zákazníky
Facebook
 
 
 
© Kvalitní trička s potiskem